(Rozstrzygnięte) Zapytanie ofertowe na zakup pokrycia dachowego magazynu
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mińsku Mazowieckim przy ulicy Budowlanej 4, zwraca się z Zapytaniem ofertowym w postępowaniu do 130 000 zł. netto prowadzonym z pominięciem przepisów ustawy Prawo Zamówień na:
zakup wraz z dostawą materiałów do pokrycia dachowego magazynu stali i wiaty magazynowej Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.
1.Zamawiajacy
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
ul. Budowlana 4
05-300 Mińsk Mazowiecki
2.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów do pokrycia dachowego magazynu stali i wiaty magazynowej Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego zgodnie z przedstawioną tabelą:
L.p. | Nazwa materiałów | J.m. | Ilość | ||
1 | Blacha T20 MAT 8017 BRĄZ | m2 | 720 | ||
2 | Gąsior trapez | szt. | 34 | ||
3 | Taśma kalenicowa | szt. | 13 | ||
4 | Membrana gramatura 180 | m2 | 900 | ||
5 | Blacha płaska | arkusz | 60 | ||
6 | Wkręty farmerskie | opak. | 30 | ||
7 | Rynny komplet K-125 Brąz: 1.Rynna dachowa PVC 125X3000 |
szt. |
4 | ||
2.Rynna dachowa PVC 125X4000 | szt. | 26 | |||
3.Złączka rynny 125 | szt. | 23 | |||
4.Lej spustowy 125x100 | szt. | 9 | |||
5.Narożnik zewnętrzny 125 | szt. | 2 | |||
6.Zaślepka –denka | szt. | 8 | |||
7.Uchwyt PVC rynny | szt. | 195 | |||
8.Rura spustowa 100x3000 | szt. | 1 | |||
9.Rura spustowa 100x4000 | szt. | 12 | |||
10.Kolano rury spustowej 100 | szt. | 27 | |||
11.Uchwyt stalowy rury z kołkiem 100/8x220 | szt. | 26 | |||
12. Zszywki 10mm/11,3mm | opak | 30 | |||
13.Gwożdzie – taśma TM90 | opak | 4 | |||
14.Gwożdzie –taśma Makita AF505N | opak | 3 | |||
15.Farba zaprawowa MAT 8017 BRĄZ | szt. | 2 | |||
Uwagi:
- Dopuszczalne orynnowanie PVC 130
- Zaślepka-denko dopuszczalna uniwersalna Zamawiający zastrzega sobie prawo doboru powyższych materiałów we wskazanych przez Państwa cenach do wysokości 10%.
3. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia do 28 lipca 2023r.
4. Opis sposobu przygotowania oferty i oświadczenia
Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
- Formularz ofertowy wg załączonego wzoru
Oferta powinna być:- opatrzona pieczątka firmową
- posiadać datę sporządzenia
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP
- podpisana czytelnie przez wykonawcę
- Oświadczenie , iż wykonawca:
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzieleniu zamówienia
5. Opis warunków płatności
Termin płatności faktury -14 dni
Podstawę do wystawienia faktury i końcowego rozliczenia stanowi faktycznie zrealizowane zamówienie.
6. Miejsce i termin składania
- Oferta powinna być przesłana na email: g.ganko@ckziumm.edu.pl, lub dostarczona osobiście na adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Budowlana 4, do dnia 05.07.2023 r. do godziny 1200
- Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 05.07.2023r.o godzinie 1230
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Ocena ofert
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena brutto 100%
8. Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji udziela P. Grażyna Gańko pod numerem tel. 25 758-29-08
9. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego reprezentowane przez dyrektora z siedzibą w Mińsku Mazowieckim przyckziu@ckziumm.edu.pl
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego możliwy jest pod numerem tel. nr. 25 728 29 08 lub adresem email: inspektor@ckziumm.edu.pl - Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; - Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawca oprogramowania, zewnętrznym audytorom, zleceniobiorcą świadczącym usługę w zakresie ochrony danych osobowych).Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.74 ustawy Pzp;
- Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez czas realizacji + 5 lat jako okres gwarancyjny i kontrolny.
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy/ umowy- zlecenia/ umowy o dzieło.